aneta6305

Alla inlägg den 27 augusti 2023

Av Aneta Snopek - 27 augusti 2023 17:20

 

Spring Lady spring!!.. spring över regnbågsbron, spring med glädje och med full fart under dina tassar, spring
till dom evigt gröna ängarna, spring till alla dina kompisar som du saknat, spring till Tyson spring till Lilo,
spring till Hera spring ja, spring till alla.
Dom visar dig var alla ekorrar finns, dom leker med dig och låter dig ligga nära under en filt när du vill mysa,
det finns säkert kyckling att äta varje dag.
Tack älskade, älskade, allra käraste vän för alla år av glädje och villkorslös kärlek, kom gärna och hälsa på när du vill.
Matte kommer sen, jag vet att du kommer och möter mig med dina bruna vackra ögon och en viftande svans,
ha de nu så bra där du är älskling, du kommer att vara så enormt saknad❣️❣️❣️...jag är förkrossad och förtvivlad,
men det är ju ett tecken på hur mycket jag älskar dig...Älskade, älskade Lady ❤💔❤
 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Letar du efter lycka ...? Säg det till alla, då kanske någon hjälper dig att hitta den ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Aneta


Ovido - Quiz & Flashcards