aneta6305

Alla inlägg under maj 2011

Av Aneta Snopek - 8 maj 2011 23:52

 


Idąc po ścieżce życia swego,uśmiechasz się do wielu ludzi i wtedy dziwisz się dlaczego Twój uśmiech ich niepokój budzi?Chociaż uśmiechasz sie przyjaźnie gest życzliwy czynisz dłonią,to ludzie... peszą się wyraźnie i się w skorupach twardych chronią.I co?Czy stać się obojętnym,gdy ludzie się uśmiechu boją?A może wśród tysięcy ktoś na życziwośc czeka Twoją...Może wśród tych kamiennych twarzy i wśród serc obojetnych wielu jest jedno serce,które marzy o Tobie jako przyjacielu...więc zaryzykuj,choćby nawet większośc miała się w czoło pukać...miejże nadzieję i odwagę,by jednej tej osoby szukać!Jesteś człowiekiem-i dlatego zawsze uśmiechaj się przyjaźnie...nie możesz zrobić nic lepszego,by się na Ziemi żyło raźniej!


 

Av Aneta Snopek - 7 maj 2011 00:52




  

Av Aneta Snopek - 3 maj 2011 00:54







      




NAUCZ MNIE PANIE


Naucz mnie Panie przebaczać,
Przebaczać tak całym sercem.
Nie pozwól mi nigdy rozpaczać,
Gdy ze mną rozmawiać ktoś nie chce.


Nie pozwól mi chować urazy,
Jeżeli ktoś skrzywdzi mnie.
Każ uśmiech zachować na twarzy,
Gdy bardzo mi smutno i źle.


Naucz się modlić za tych,
Co ranią i dokuczają.
Bo nie należą do złych,
Bo pewnie też źle się mają.


Naucz mnie dniem dzisiejszym,
Cieszyć się, żyć należycie.
Wczorajszy dzień i jutrzejszy,
Zostawić w pamięci niebycie.


Ulecz mnie Panie z mych lęków,
Co będzie, gdy jutro się stanie?
Z uroków dzisiejszych i wdzięków,
Naucz mnie cieszyć się Panie.


Chcę Panie teraz i tu,
Kochać, pracować i żyć.
Co będzie w jutrzejszym dniu,
Ma nie obchodzić mnie nic.


Zachowaj me serce pogodne,
I godnie naucz mnie żyć.
A kiedy do Ciebie się modlę,
To blisko z Tobą chcę być...




 



"Kochać i nie móc być razem to jak jechać w różnych autach na sąsiednich pasach ruchu - jedziemy obok siebie, patrzymy w szyby swoich aut, uśmiechamy się do siebie, ale przesiąść się nie możemy."

    

  „By dostrzec piękno, nie trzeba być artystą, wystarczy spoglądać sercem, ciepłym i pełnym czułości... Wtedy całkiem niespodziewanie możemy dostrzec cuda wśród szarej codzienności... Więc spójrz, a znajdziesz te skarby, cichutko drżące w zieleni... malutkie drobiny szczęścia , rozkwitłe czułością ziemi”. 

   

Presentation


Letar du efter lycka ...? Säg det till alla, då kanske någon hjälper dig att hitta den ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Aneta


Ovido - Quiz & Flashcards