aneta6305

Alla inlägg under april 2011

Av Aneta Snopek - 21 april 2011 04:20


  

    



 



W małych rzeczach
...odnajdujemy szczęście
W pięknej muzyce
...szukamy chwili spokoju
W cudownym obrazie
...odkrywamy inspiracje
W słowach wiersza
...poszukujemy natchnienia
A ciepła
... w sercach przyjaciół...



 
 

Av Aneta Snopek - 17 april 2011 17:05


 Ważne by w życiu był taki ktoś...

Kto nas zrozumie.

I kiedy masz już dość...

wspierać i pocieszyć umie.

Bo bywają chwile w życiu...

Kiedy wszystko wali się...

I chcesz zostać sam...

w ukryciu, On wyciągnie z dołka Cię.

I poda dłoń pomocną...

Pocieszy, wytłumaczy...

I nawet w porę nocną...

Pokaże ile znaczysz.

Ten Ktoś to...

PRZYJACIEL

Av Aneta Snopek - 16 april 2011 12:47


Så har vi lördag


   




 

UŚMIECH jest czymś co nic nie kosztuje a wiele daje.
Wzbogaca tych którzy go otrzymują,nie zubażając tych
którzy go dają.Trwa tylko chwilę...a pamięta się go
czasem przez całe życie...WIĘC... przesyłam wam  UŚMIECH :):):)

 

Av Aneta Snopek - 15 april 2011 23:34


Cisza wieczorna studzi zdarzenia, gdy z gwiazd spogląda anioł srebrzysty, a rozważając minione chwile, pisze z nadzieją przyszłości listy. Chociaż nie słyszysz szelestu skrzydeł, każdemu dana ciepła opieka, rozsnuta chwilą, znaczona blaskiem, która spokojem w snach na nas czeka.

 


 

Maj to życie, maj to kwiaty
Bzy, konwalie, róże, bratki
Maj w uczucia tak bogaty
Maj to także Święto Matki
Maj to miesiąc najpiękniejszy
Taki świeży i pachnący
Tobie mamo go oddaję
By ten dzień był najcudniejszy
Byś sie dzisiaj uśmiechała
Byś nas zawsze przytulała
Byś nam winy przebaczała
I serdecznie całowała
Abyś zawsze przy nas była
Taka piękna i jedyna
Mądra, dobra ukochana
Taka bliska nasza-mama
Dużo mamie mówić miałem
Lecz gdy biegłem zapomniałem
Więc mamusiu nadstaw uszka
I posłuchaj sie serduszka
Niech Ci powie jego bicie
Że Cię kocham nad życie



 

Bo jest jedna wartość na świecie,...

Która oddaje wszystko co ma,...

Która rozumie,...

wspiera,...

pomaga ,...

Która w zamian niczego nie wymaga.....

Jest taka jedna, co życie by oddała za drugiego człowieka,....

która leżącego nigdy nie kopała,....

ale jak mogła to go wspierała....

Jest ona jedna, która odbiera telefon o każdej porze,... mimo że przez niego zasnąć nie może.....

Na imię ma PRZYJAŹŃ i myśl co chcesz,....

ale ona najważniejsza w życiu jest.... 


Av Aneta Snopek - 13 april 2011 00:39



A - Aniołek... jak śpię 
B - Bombowa... Jak w piosence "sex bomb" 
C - Ciesząca się życiem 
D - Dobra dla wszystkich! 
E - Energiczna ... ahh 
F - Fajna .. przynajmniej tak myślę 
G - Grzeczna...nie zawsze 
H - Humorystyczna jak wstaję prawą nogą!!! 
I - Inteligentna...I już!!! 
J - Jedwabna...Jak motylek... 
K - Kochająca. Tylko tego jedynego 
L - LUBIĘ: - Słodkości. 
- Marzyć, bo marzenia się spełniają. 
- GG. ale tylko jak działa . 
Ł - Ładna... ee. no nie wiem 
M - mądra ... haa.! 
N - Niecierpliwa ...gdy na coś czekam ! 
O - otwarta na świat! 
P - Pyskata gdy trzeba! 
R - Rozważna!...Ma się doświadczenie w takich sprawach. 
S - stanowcza... kiedy potrzeba 
T - Towarzyska! 
U - Uparta... jak osioł! 
W - Wolna... Jak ptak. 
Z - Zakochana... hmm 
Mogę być pierwszą. 
Mogę być Ostatnią... 
Ale nigdy jedną z wielu! 
Jestem jaka jestem. I tego nie zmienię!



     


....Chcę być Twoją maskotką,
przytulanką słodką.
Chcę byś mnie tulił,
czułe słówka mówił.
Pragnę bardzo Twej bliskości,
Twego dotyku, Twej miłości.
   

─═ڿڰۣڿ☻ڿڰۣڿ═─

Rozdawaj uśmiech i radość 

To tak niewiele kosztuje 

Za to każda minuta 

Radością zaprocentuje.

Może ktoś potrzebuje 

Ciepła twego uśmiechu. 

.Rozdawaj go garściami, 

Rozdawaj bez pośpiechu. 

Rozejrzyj się dookoła 

Dawaj szczęścia chwile. 

Za ten uśmiech serdeczny 

Wspominać 

Cię będą 

Mile.

   

Kraina snów...

kraina marzeń...

W której już nie ma przykrych zdarzeń...

Gdzie więc istnieje i gdzie jej szukać....

Może wystarczy do serca zapukać...

Wtedy otworzą się wielkie bramy...

I zobaczymy świat nam nieznany...

Świat tajemnicy i cudów wielkich...

A dookoła szczęścia kropelki...

Kropelki siły i wielkiej mocy...

I cicha przystań wśród ciemnej nocy...

I powiew ciepła co strach rozwiewa...

I łezka szczęścia co dla nas śpiewa..

  .

 

Av Aneta Snopek - 9 april 2011 00:39

En färgad man konfronterar en rasist:
"Käre vite kompis, några saker bör du veta:
När jag föds är jag svart.
När jag går i solen är jag svart.
När jag fryser är jag svart och när jag dör är jag fortfarande svart.
Du, vite kompis, när du föds är du rosa.
När du växer upp är du vit.
När du går i solen är du röd.
När du fryser är du blå.
När du mår illa är du grön och när du dör är du grå.
Och du har mage att kalla mig färgad!" 

Av Aneta Snopek - 8 april 2011 00:15

Jag känner mig så ensam och vilsen .

Kommer jag någonsin att våga älska nån igen.

Jag trodde jag ville de här och att jag inte brydde mig, men de gör för ont för att de ska rätt.

Du lämnade ett stort hål av saknad i mitt hjärta,

när du försvann ur mitt liv.

Kommer hållet att läka med åren?

Sakta dör en del av mig,

den delen som saknar dig ,

tynar bort för att aldrig komma tillbaka.

Nu står man ensam och sårad  och jag vill bara glömma den dagen du kom in i mitt liv, för jag trodde vi ville åt samma håll!

Jag trodde vi ville bygga ett liv, en framtid, en familj. Vi ville olika! ännu en dag har gått sen dagen du sa de få orden man inte vill höra, och nu vill man också glömma denna hemska dag, för jag trodde ju du va min.....


 

Hur jag mår


Ni kanske tror mig när jag skrattar och att jag mår bättre när jag ler. När inte glansen finns i ögat finns de nån som tåren ser? När inga tårar finns att torka när jag skrattar bort min gråt. När jag sväljer alla känslor , för att känna är för svårt. Jag sväljer all förtvivlan jag flyr bort från min tår. När jag kväver allt jag känner ser då någon hur jag mår?


Tåren


Det rinner en tår längs min kind och den rinner för dig. 
Den rinner för saknad och längtan efter dig ,sen den tiden jag hörde dina
andetag tätt emot min kropp. 
Jag kan inte hejda tåren,det kan bara du göra med ditt söta leende och handen på mitt hjärta. 
Jag känner en stor saknad av den närhet och värme som bara du kan ge mig.


   

Ser någon hur jag mår?

 Ni kanske tror mig när jag skrattar och att jag mår bättre när jag ler.När inte glansen finns i ögat finns de nån som tåren ser? När inga tårar finns att torka när jag skrattar bort min gråt. När jag sväljer alla känslor , för att känna är för svårt. Jag sväljer all förtvivlan jag flyr bort från min tår. När jag kväver allt jag känner ser då någon hur jag mår?


Kunde jag skulle jag ge dig hela världen, men världen är allt för stor för det.. Kunde jag skulle jag ta bort all din sorg, men risken är att den sitter allt för djupt.. Men det finns en sak jag kan göra för dig, och det är att ge dig min kärlek


tyck om mig mest när jag förtjärnar de minst, för då behöver jag de mest


 

Av Aneta Snopek - 7 april 2011 22:49

EN DAG I EDENS LUSTGÅRD ROPADE EVA HÖGT TILL GUD:
- Min skapare, jag har ett problem.
- Vad är ditt problem, Eva?
- Jag vet att du skapade mig och försåg mig med denna vackra trädgård med alla dessa underbara djur och den dråpligt roliga ormen, men jag är helt enkelt inte lycklig.
- Hur kan det komma sig, Eva? hördes det uppifrån.
- Min skapare, jag är ensam och dödligt trött på äpplen.
- Jaså, är det där problemet ligger då har jag en lösning. Jag ska skapa en man till dig.
- Vad är en man?
- Denna man kommer att vara en varelse full med skavanker och dåliga egenskaper. Han kommer att ljuga, bedra och skryta; med andra ord, han kommer att ge dig bekymmer. 
Men han kommer också att vara större, snabbare och tycka om att jaga och döda saker. Han kommer att tillfredsställa dina fysiska behov. Han kommer dessutom att gotta sig i barnsliga nöjen såsom slagsmål och sparka på en boll. 
Eftersom han inte kommer att vara alltför skärpt, måste du hjälpa honom tänka efter och ständigt vara honom behjälplig med lämpliga råd.
- Det låter för bra för att vara sant, sa Eva med ögonbrynen höjt av förvåning. Vad är haken?
-Tja, svarade Gud, du kan få honom på ett villkor.
- Vilket då?
- Som jag nämnde tidigare; denna man kommer att vara stolt, arrogant och beundra sig själv mer än allt annat så du måste låta honom tro att jag skapade honom först. Du får aldrig glömma bort det. Detta blir vår alldeles egna lilla hemlighet du vet - oss kvinnor emellan... 

     

Presentation


Letar du efter lycka ...? Säg det till alla, då kanske någon hjälper dig att hitta den ...

Fråga mig

0 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Aneta


Ovido - Quiz & Flashcards